underbar dag :)

Hej på er !
snart ska ja gå till sängs och läsa lite innan jag ska sova men jag täkte att man kunder passa på att blogga lite :) idag har jag som sagt vart med cattis och timpa limpa och vi badade i  jacuzzi och sen så solade vi och efter det pluggade vi :/ det var mindre skoj att göra svenska grejen till tidningen men jaja. det måste bli klart nån gång :P Just nu sitter jag med 4 flätor i håret :P 2 på sidorna så där vanligt och 2 uppsatta i håret med klämmor för ja orkar inte ha min lugg hängades framför ögonen i nån stor korv liknade mokajäng :P haha XD
Men det har i alla fall vart en underbar dag :)
GÅRDAGEN: i går så badade vi utomhus för första gången i år och fy sjutton vad kallt det var :S 7-8 grader och inte mysigt för fem öre. det kommer någ dröja ett tag innan jag tar ett nytt dopp i sjön :P haha xD

HEJ PÅ ER SÅ LÄNGA !!


en sån tröja vill jag ha men orkar inte köpa den :P dator kommer före :( tyvär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0