shit

jag vet jag vet att jag inte skriver så men nu ska jag i alla fall skriva :) det har äntligen blivit varmt och skönt och sol vädret har varit i gång hela veckan :)
fan vad jag ska bli brun nu asså :P haha
idag var jag mamma och isa inne i stan och ja kollade på solglasögon till mamma. hon ska ju åka till turkiet med noah och isa den 11 juni så ja ;)
sen hämtade vi ut min medicin :( jag har nageltrång så jag måste ta anitipiotika och alsolsprit så att mina tår kanske blir bättre annars måste dom klippa och skära bort naglarna på stortårna men det är bara om medicinen inte funkar :( fy fan.
jag kom på en jätte br ide med att ha en blogg. när man blir äldre och inte kommer i håg mycket om sitt unga liv och barnen undrar vad man gjorde som ung så blir det svårt ayy svara. då kan man ju ha en blogg så att dom kan läsa om vad man gjorde i sitt unga liv :)
är jag inte smsrt?? :P
sen kan man skriva om deras uppväxt så att dom får veta hur dom var :) så skojsit :D
i går var jag med tim och cattis och shoppade. jag köpte 2 tröjor, lite strumbyxaktiga tights och 2 toppar :) tror det var allt ni kan få se dom senare måste bara ta kort på dom först ;)
men orkar inte skriva mer nu så vi ses :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0