i know

jag vet att jag inte skrivit men de har varit så myckte. och jag har inte velat blogga nu när jag varit med liw för jag ville spändera min tid på henne istället för på bloggen. men i alla fall idag åkte hon hem o jag kommer sakna henne enormt mycket <3 men hoppas vi kommer synas i sommar då då ;) i morgon börjar skolan o sen e de prao i 2 veckor. jag ska praoa på Kafé Voltaire i farsta så de e bara att komma o fika hos lilla maj ;) hoppas de blir kul. jag kommer vara där varje dag men inte på helgerna :P haha
bytte profilbild på fejjan o den kommer komma här för jag ska dra nu ;)
hej på er <333
jag o alexandra <333 visst ser jag kort ut bredvid henne :S :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0