börjar kl 11.30 :)

Hejsan !

vi har blivit så många nu på min prao plas så vi kör i pass :)
i går började jag 8 slutade 1 ( skulle vart 12 ) och idag börjar ja kl halv 12 och slutar 3 så i morgon slutar jag halv 12 , 12 :) sen är de skola nästa vecka :) känns så där lagom kul men nu vet man hur de blir efter man har pluggat klart och jag vet inte om jag längtar för det verkar rätt jobbigt ;) haha känns som om jag beskriver mig som en latmask men ibland är jag det o ibland inte ;) :P haha xD
Jag har tagit en dusch och så passade jag på att raka benen så de känns helt okej nu :)
Just nu sitter jag och väntar på att mitt hår ska tårka men tror jag måste hjälpa till med det :P

VART E HÅRTÅRKEN !

orkar inte leta haha xD




ps: jag rekommenderar filmen WILD CHILD för den var en skit bra tjejfilm ;) så passa på flickor :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0