måste vara dags :P

hej igen :D

var beredda att jag inte skriver hela tiden som ni märkt :P

vi fick sommarlov den 13/6 och första veckan var jag hos min gudmor medans isa,noah och mamma var u turkiet :( TA MED MIG DIT NÅN GÅNG !!!
men jag har inte gjort mer än det :P
idag var jag med cattis men vi gjorde inget typ. joo vi lekte med loke men sen va det inte så mkt mer :P
i morgon ska vi hitta på något med honom igen men då hade vi tänkt bada. tar eriksdalsbadet :P

men sen kom ja på att lingonet hade kommit såå jag är lite osäker när det gäller tamponger :S
hur ska ja överleva :O
har bara haft bindor sååå det här kommer svida ;)

ska komma med lite filmtips sen så ni vet :P
har sett en hel del på sista tiden ;)
men hej på er så länge och ha ett gott sommarlov !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0