tråkig födelsedag :(

idag var det nte den bästa dagen på året direkt. allt börjar med att man vaknar av att tea ( min lilla syrra som fyller år på samma dag som ja ) vaknar och muttrar över att ingen kommer och sjunger ja må oss leva. sen få man endast 500 kr i present ( inte så dåligt ) men senare så får tea en cykel av pappa och det blev man ju glad för men det enda som gjorde mig ledsen då var att pappa inte ens kollade på mig eller sa grattis till mig. Det känns som att det här bråket i familjen drabbar oss bran och mamma. men pappa verkar inte ta nån större skada. Men efter att ha smsat med frida och ätit lite av en chokladtårta så blev dagen mkt bättre. men sen måste mamma jobba i dag och det är lite tråkigt att få tillbringa resten a dagen ensam :( suck. men ja har ju solie som ligger bredvid mig och har huvudet på mitt ben och stirrar på mig. önskar hon kunde prata ibland :/
men ska cilla lite nu medans jag har chansen ;)
hej så länge :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0