vi tar en dag i sänder

Hej just nu sitter jag o borstar tänderna och bloggar på samma gång ;) gårdagens bilder har jag inte haft tid att ladda upp men jag lovar dom kommer innan veckans slut :) 

jag har nyss kollat klart en film som heter dreamer o jag vet inte om den var bra eller dålig. Men vissa saker var rätt roliga så den får 6/10 muffins :P haha
imorgon så ska jag till mormor så jag kommer blogga där osså. Om de händer något där vill säga :P sist tyckte hon att min blogg var en porr blogg för att ja på ur bilder på mig :S man vill liksom vissa vem man är genom bilder men de tyckte inte hon :/

men nu ska ja sova så ni får ha de så gott <3<3

många godnatt kramar från mig till er // saga<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0