normalt ?

just nu sitter ja o funderar. är de normalt att baka vid den här tiden , för de  e just de ja gör :P haha
ja har varit ma frida igår o idag o vi hade de skoj :D ett o annat foto blev de men ja orkade inte fixa ner alla till datorn haha xD känns bra att ja sitetr vid datorn o bakar på samma gång. de  e nog inte så bra men jaja de fixar sig :P ja har fixat lite nya appar till min telefon o så så ja de  e vell kul.

va bara o kollade kakorna snabbt;) jag o frida tränade lite av hennes träningsprogram o fy vilket helvete de va :P men ja hoppas mamma skriver över sitt gymkort till mig blir gad då. då kan ja o frida elr ja o cattis sticka o gymma. skulle vara kul men då måste ja fixa gymkläder :D
men de finns inte mycket att berätta. min gudmor kom igår osså , fast på besök o de ba kul att se henne osså :D'

men nu ska ja sticka så mina kakor inte brinner upp i ugnen ;)

haj haj på er <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0