min dröm <3

Ja nu ska jag berätta om min dröm. Haha skratta inte:P

ja drömmer att va var elit dansare och att en tjej utmanade mig i en dansduell. Ja vann o då tävlade vi i smärta. Ja drog upp tröjan så att man såg min rygg och så rev hon mig. Hon hade sånna här moster  klor. De började blöda o de va jätte djupa sår. Men ja visar ingen tecken på smärta o alla kollar på mig.

så säger tjejen: vad e de för fel på dig. Varför visar du ingen smärta?

o då svarar ja : amen ja har så många syskon så ja e van efter att dom river,biter och drar mig i håret i sen sägs de "no brain no  pain "

haha sen vaknar ja av att ja skrattar :P haha xD

ska dra nu så tjjauuu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0