här kommer lilla saga :D

                                                                       
                                                        Hejsansvejsan!

Idag var det den andra skoladagen och den var lika tråkig som igår. men det ända som avr roligt var att jag hade cattis. jag hade lite problem på idrotten med några stationer men det gick bra tillslut ( eller inte ). Men vi ska ha idrott imorgon men jag vet inte om det kommer gå så bra men jaja.

tack så mycket cattis för att du fixade headern :) på sommaren så får du äran att byta till den andra om du inte lyckas lära mig ;) haha det kommer gå åt helvete att lära mig det men lycka till ;)haha känner mig verkligen posetiv ;) hihi.

men jag har plundrat våran gran idag och det var lite svårt att trassla sig ut ur allt glitter och den långa ljusslingan:S men det gick ju bra tillslut :)

men n u tänkte jag dra så vi hörs :)

hej då // saga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0