fredag? yeeeeeey xD

yeeeeey nu e de fredag har har varit ett tag. nu har man fått so/sv provet avklarat och hoppas å ett bra resultat. mamma har tagit ledigt nu i helgen för hon ska börja jobba i skolan i veckan ( nästa vecka ) tror jag. idag skäme ja ut mig i matsalen. de va min tur att spilla te men inte på mig utan på cattis xD hahahahahaha såå himla kul :Dpå biledn snackade jag o cattis me tim eller ja snackade vi frågade om vi fick låna hans sudd o de fick vi. ett steg närmare en vänskap kanske :P :D man har rätt tråkigt på fritiden nu men de  blir nog bättre med tiden. ja hoppas i alla fall att jag kan vara kompis me tim men vi nehöver inte bli bästisar igen om han inte vill. men jag skulle vilja i alla fall att vi skulle kunna prata med varandra och kanske vara me varandra nån gång. men de e han som avgör inte jag . han bestämmer om han vill komma tillbaka de e inget vi kan tvinga honom till. men de va tråkigt att de skulle gå så längt. asså visst för honom va de på skoj men man sprier inte ryckten om sina kompisar. visst de e elakt men jag kan inte tänka mig sommaren tom nu när cattis ska till usa. i värsta fall får ja stanna hemma ;) ( skoja ) eller sticka ner till min farmor :/ har ingeen lust med det >.<

 ett minne är inget man glömmer bort. hur mycket man vill få bort de så går de inte. för de e en del av dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0