en kall januari dag

idag har det varit en bra kall januari dag och man har inte velat gå ut heller. men jag o cattis stack inte o badade idag. nepp men vi ska ta det i morgon , men jag vet inte vart vi ska :P jag misstänker att vi ska till ett bad i huddinge men ja jag vet inte som jag sa( skrev ). så jag får inte sova till sent i morgon :) haha synd men jaja. ibland får man hoppa över sin skönhetssömn;) haha neeee bara skoja med er. jag ska fixa min header så fort jag kan så jag kommer tvinga hit cattis i morgon så att hon får fixa/lära mig hur man gör det dära med header. jag kollade på en film jag inte har sätt på flera år idag. oliwer o gänget och fy vad dålig den var. jag förstår inte hur jag har kunnat kolla på den. men några scener var bra. jag kommer berätta om morgon dagen sen ( i morgon då då ) och så vi se hur det var :)

hoppas ni får det bra i kväll/natt <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0