dagens händelse

Ja idag e de torsdag bara så alla har koll på de ;) men idag har de självklart varit skola o så och jag hittade mina nycklar :D. Nu kanske ni inte hänger me så ja tar de från början. Igår när jag kom hen från skolan så trodde ja art mina nycklar log i väskan. Sen på kvällen när ja ska ut me vovven så hittat ja inte lina nycklar. Dom va borta :O! Sen idag har ja o Cattis letat efter mina nycklar men sen frågar vi våran städare papito ( skolans städare ) och han har hittat mina nycklar :D blev så jävla glad.  Sen efter de skämde ja ur mig totalt genom att snubbla över alla skorna i "skorummet" och trillar pladask ner på golvet , sätter mig upp o skratta som ja har ingen anning o  alla  kollade på mig dom om ja inte va riktigt klok :P Cattis skrattade också. Den lilla fiskpinnen ;) vi hade gympa idag o då körde vi volleyboll:) fick ett jätte snyggt slag i slutat. Sen sörvade jag några gånger. 2 tror ja sen hade ja inte bollen  mer. Lite trist men jaja.

men nu ska jag skriva annat:) så vi ses sen :D

haj då på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0