börjar bra slutar som en mardröm

Ja jag är ju hos mormor med Tea o Isa men imorgon ska vi hem. Den här dan började först som en katastrof sen var det bra. Men den slutar som en mardröm. Jag vet inte vad de e för fel på min mormor men jag vet att hon har något imot isa. Jag frågade henne rakt ut.  

vad har du imot isa? Varför hatar du henne så mycket?

o då får man dom dumma svaren.

det gör jag inte
o
för att hon beter sig som hon gör.
Vad är det för idiotiska svar?!
och jag som var snäll o slingade kärringens hår ! Nee fy fan. Jag kom ihåg når jag var liten så sa jag till minst alla i min klass att min mormor är bäst, hon är den snällaste mormorn man kan ha. Men nu vette ja fan heller om det stämmer efter den här dagen. 

nu ska jag gräva ner mig i soffan o önska att den här dagen inte ska komma igen. 

saga<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0