äntligen hemma <3 ;)

just nu sitter jag hemma och har den varma sköna datorn på magen :P haha. som sagt så var jag och cattis på eriksdalsbadet och hade det lite skoj :) men det var iskallt i poolen så vi gick upp efter minst en timme. cattis hade det lite skoj genom att impa på några killat som försökte göra volter från en sån där grej som man brukar dyk ifrån. inte en sån dära hög trampolin eller vad de  e utan en sån dära kort som är nära marken. hon gjorde bak o fram länges volter och en av killarna sa: jävlar vad vig hon e. och jag som var på ytan kunde ju självklart inte hålla mig för skratt ;) sen så kom hennes bror jonas o pappa ( eller som cattis sa på tågstationen min bror o jonas :P haha ) och ja skämde ut oss lite. efter att vi hade badat så åt vi men visst min mat var okej men den smakde inte så mycket. det var hämskt att bada i utom hus poolen för det var svin kallt. inget jag tipsar om att göra.

men nu ska jag dra så hörs vi snart <3

hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0