6:as grupprum

hejsan!

just nu sitter ja i 6:as grupprum med cattis och läser religion. inte så kul så ja kände att jag behövde en paus. ledsen att jag inte varit så aktiv men jag har inte suttit vid datorn. ja ska spara ihop till en datorn nån gång i framtiden. har börjat nu så ja hoppas de går snabbt. har 300-400 än så länge :/ ska försöka hitta sommarjobb o så. tror ni man kan börja sommarjobba som 15? har kollat runt lite men ja de går inte så bra. ja funderar på om jag ska börja dela ut reklam bara för att få lite pengar. men ja vill inte sälja som ja gjorde förut de sög som f*n. man känade inge bra. 2 spen per tidnings om blev såld inge bra. o så va de ingen som ville köpa heller o de  e ju ännu bättre. men kan ni inte ge mig lite tips elr så ? de vore hur bra som helst.

hoppas ni kommer med bra svar <3

hej då // saga
en bild på cattis :P haha visst e den snygg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0