stackars mage :(

Hejsan ♥
ja känner i hela mig att min mage inte mår någon bra :( känns som jag har en ballong där inne full med lugt och det känns även kallt där inna :( tomt o äde något i den stilen. det är den värsta känslan ja vet ( förutom den hämska huvudvärkssmärtan o andra smärtor ). men hoppas en är glad till i morgon :) och då snackade ja om min mage ;)
idag har de varit en vanligt tråkig jobbig måndag :P jag o en kille i min klass som heter gustav fick leka lärare idag om man säger så. vi skulle hålla i livskunskaps lektionen och det ska alla i klassen göra :P känner att jag måste skicka in prau informationen snart så att man inte får nåt mcdonals ställe -.- de vill ja helst slippa :P
jag har funderat på att lägga ner bloggandet men det är lite svårt som det känns som en del av mig. men ja har lite ångest. inga som kommenterar elr läser. visst ni läser den men de  e inte många. de  e lite synd tycker jag :( men visst ja vet  att de inte händer så mycket i mitt 14 åriga liv men jag försöker i alla fall hitta på saker som jag kan dela med mig av ♥
men tänkte avsluta nu o hitta till sängen och göra mig reda för natten :)
natti natti o sov gott ♥
alla älskar svampbob :D de går inte att undvika <3

Kommentarer
Postat av: Cattis

inte sluta blogga, inte sluta blogga ;)

2012-02-15 @ 17:50:10
URL: http://kortoliten.blogg.se/
Postat av: saga

Ska försöka ;)<3

2012-02-15 @ 22:16:00
URL: http://mylifeassaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0