sportlov :)

hejsan!
ja de e måndag o ja de  esportlov. ingen skola yeeyyy. i mogon så ska jag till tandis o få tandställning :O hoppas att de går bra för nu e ja tvungen att lite på mina tandläkare :P men de kommer sluta med fina o vackra tänder om jag inte slrvar med tänderna o låter dom bli gula ;) men de ska bli skönt att bli av med alla luckorna i munnen ;)i morgon så ska ja vara med frida osså. hon kunde inte i helgen så de blir i morgon. men de blir efter tandis så hon får vara den första som får se mitt nye smile :P haha. i går fick tim mig att hänga med till willys. gissa hur vi tog oss dit. vi gick ! vilket helvete de va. o de han skulle köpa va banan choklad o en present till molle -.- jag gick dit o fick en banan o en choklad. yeeyyy :P haha xD o så skulle man ju hem osså. vad gick vi 2 mil eller mindre elr mer ? ingen anning :P men skriver senare eller i morgon när ja sitter på tåget till handen för att komma till tandis :P men hej på er så länge <333
börjar tycka att bilderna e lite små :S ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0