som ni kanske märkt ;)

som ni kanske märkt så har ja lagt upp några låtar nu. dom flesta på taylor swift men ja jag gillar hennes låtar så det är inget ni kan komma undan med :P haha. men ja ska försöka hitta några andra låtar som kanske passar er i smaken bättre. ni kan alltid ge förslag om ni har lust, skulle bli lite glad då för jag har glömt bort alla låtar som ja älskade förut :P haha. men just nu sitter ja i skolanh o har inget att göra , för slöjden blev inställd. vad kunde man vänta sig? men dom kunde ringt o sagt att den va inställd i alla fall så att man kunde fått sova lite längre så men orkar med resten av dagen , meeen neej de kunde dom inte :/

men nu ska jag tärra cattis lite :D dagens höjdpunkt :P haha

hej då <3333333333333

 hehe ja va vacker bild på lilla mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0