hur blir det i helgen ? ;)

Hejsan <3

nu i helgen ( elr i morgon ) så ska jag hem till mormor men inte fören efter lunch för ja hörde att de skulle bli vofflor med glass ;) idag var jag med cattis o vi satt typ med varsin mobil o typ ja hade skit kul :P haha
idag så hade vi 2 timmars rast för ulrika våran eng o matte lärare inte var här. men då ringer tim mig när vi sitter hemma hos cattis o äter, men ja hör inte de så när ja kollar på mobilen och ringer upp så svarar han inte. så när vi kommer kl 2 till skolan igen för att vi ska ha bild så visar de sig att om man kunde fått slutat om man satt inne kl 1 i klassrummet och jobbat. fy fan va sur ja blev på tim o nisse då asså. sen har jag en fråga. tim sa att han ringde mig hur många gånger som helst o cattis en gång. men ja hade ett missat samtal o cattis inga. så är de ``några´´ samtal? tycker inte jag i alla fall. men e va riktigt lågt gjort av dom i alla fall. men ja och cattis hade de rätt kul i alla fall på bilden. vi var där med några av klassens killar och ja men kan säga att dom gjorde bildläraren lite sur om man säger så :P så himmla kul ^^^

men måste sova nu men skriver på mobilen i helgen :D så det innebär inga bilder på ett tag. syskonen har kommit hem osså så ni kanske får vänta till på fredag :/ hoppas ja får chans att sitta vid datorn ;)

hej då o sov så sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0