haj haj <3

hejsan <3
jag skrev inte igår ( tror jag ) elr nej de gjorde jag inte men 1 jag orkade inte 2 ja ja orkade inte :P men jag var o hämtade pengar hos mormor och lämnade isa hos gudmor maria. sen fick ja lite hjälp av hennes man ( min gudmors man ) med att fixa mobilen <3de gjorde ja igår. i helgen har jag gått o lagt mig vid 4-5 tiden men hoppas ja kommer i säng tidigare idag. de kommer ju bli svårt pga att jag sover så himmla länge ;) idag har de varit en slappdag om man säger så. hjälp mamma lite men annars tv:en o datorn och skrutt ungen emmi. pappa och dom andra barnen är o badar så hon e här. jag kan ju inte hänga med pga ja några hinder :P haha.
men vi ses snrt elr i morgon ♥
min nya profil bild på fb tagen idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0