♥dagens ♥

hejsan ♥

idag så har de varit en ja lat skolgång. långrast som vanligt efter lunch och en tidigt sut tid :P jag har inte gjort så mycket i dag men i morgon så ska vi iväg nån stans med klassen till nåt museeum elt nåt. men de kan jag skriva om i morgon ;) jag vet inte vad mer ja har gjort än att ja vara hemme typ :P haha. men jag har inte så mycket att göra på fritiden o vill ut ut ut med vänner och bara röra på mig elr nåt. jag får ingen månadspeng istället de har ja slutat få nu :( men de blir veckopeng istället på 100 kr i veckan. men då måste jag göra mina sysslor o göra som mamma säger :( nee skoja men de e så de e nu. så de blir 400 kr i månaden. 100 kr mindre inte så farligt.♥

ska kolla runt lite nu såå hajss svajjss  ♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0