dagens :P

hej på er <333
idag va de skola yeeyy. o som vanligt på torsdagar så hade vi en jätte lång rast. ibland önskar man att den va hälften så kort men finns de ett omklädningsrum man kan vara i så blir de bra :P nu vet ni i alla fall vart ja o cattis håller hus på torsdagar ;) haha xD
jag önskar att de kunde hända mer spännande saker i mitt liv så att jag skulle kunna dela med mig av dom till er. man får hoppas att det kommer något snart :)
nu har vi i alla fall en ny prinsessa här i sverige jaaaggg :D nee skoja bara men nu har kronprinsessan viktoria fått en dotter. undrar hur mycker de kommer stå om i tidningen. barnet kommer säkert få en tuff uppväxt med alla pressfotografer hack i häll. stackars barn.
men nu har jag inte mer att skriva om :P
hej på er // eran saga <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0