dagens :/

ja idag var vi på museum med klassen o de sög verkligen kan man säga. ett av de tråkigaste jag varit på. efter det gick vi till centralen och åt på mcdonalds eller de vill säga våra 2 lärare karin och ulrika och sen cattis och gustav i våran klass. mysigt mysigt :P haha. idag fyller isa år :D 9 år gammal min stora tjej. en härlig o god tårata tsm med gris muffins smarigt. men ont i magen fick man efter inte så många tuggor :P men de va mys de ;) haha jag råkade också göra så bankomaten åt upp pappas bankkort så jag ska åka till mormor i morgon o få 600 så vi klarar helgen sen ska pappa fixa tillbaka kortet på måndag :) haha jag är skit klantig tydligen :P men nån gång måste vara den första ;)
men ska hitta på annat nu :) kolla runt lite o så där.
hej så länge // saga♥
tack för den smariga tårtan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0