trött sova sova sova

Hejsan !

just nu är ja med cattis men hon sitter vid den andra datorn så vi är inte bredvid varandra direkt. men idag har vi hjälp min bror och hans klass med deras disco och det var nästan ett hekvete för vi hade inte så roligt osv. men nu e vi hemma och är skit trötta och cattis vill sova men inte jag. jag har också en sådan tur. jag har fått halsont och varja gång jag sväljer så gör det hur ont som helst. alla som haft det då vet ni vad jag går igenom;) jag och cattis körde limbo på discot och hon vann över mig fast hon har lite problem med ryggen och jag skäms fortfarande. det var liksom inte okej att hon vann över mig :P men nu ska jag gå och försöka göra något åt min halsont :)

Hej då // saga <3


ps: Vill också sova men endå inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0