min mage :(

Hejsan!
här sitter jag med världens magont och jag vet inte vad jag ska göra :( men i morgon ska jag i alla fall till skolan så jag hoppas att min mage inte gör ont då ;) men igår var jag i farsta med min syster isa och då köpte jag en ny tröja som jag älskar :D den är blå och jag skulle vilja köpa fler i den tröjmodellen fast i andra färger men tyvär så är min plånkabok tom för tillfället så det går inte ;) När jag tänker efter så fikade jag och min syster också men jaja. nu sitter jag här och hoppas att min magont ska gå över och att cattis kommer till skolan imorgon för hon var också hemma idag. så jag vill inte riktigt vara själv i skolan. jag vet inte riktigt vad jag har gjort i dag. tiden har liksom bara flugit iväg och jag har ingen aning om vart den har tagit vägen. men en sak vet jag att jag har gjort och edt är att jag har bråkat med tim vis sms. och jag har smsat med cattis också. men nu tänker jag sluta skriva för mina fingrar värker efter att jag har skrivit nu. känner knappt mina fingrar längre:S
Hej då // saga <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0