hatar att vara sjuk !

Hejsan!
jag har typ gått och blivit sjuk tror jag. min hals är åt helvete och mitt huvud dunkar som om nån stod och andvände det som en trumma och mysigt är det inte. men i alla fall jag och cattis ( och isa ) var på julmarknaden här nere i trånkan och det var inte så där mysigt som det brukar vara. visst var det getter,åsnor och hästar där man kunde rida på ( inte geten!) om man var typ under 14 år och visst var det julmusik och kakor och tävlingar men det var ju inte något annat roligt där. på en marknad är det meningen att man ska sälja lite gått och blandat men nu var det så att de6t bara såldes smycken, tomtar och kakor. så ja det var lite tråkigt.
men tänkte dra nu så hörs vi senare :D
hej då // saga <3
ps: fick inte in någon bild gör ett försök senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0