2 & en halv timme :D

Hejsan!
Nu har jag varit vaken i 2 och en halv timme :P snacka om att jag har sovit bort hela dagen:D fast det var bra i o för sig för nu mår jag mycker bättre. jag gick inte till skolan idag för jag mådde ingen vidare i går :( men i morgon då då ska jag gå. saknar cattis också jätte mycket fast vi sågs i lördags men ändå. hoppas hon kommer till skolan i morgon så att man inte blir ensam ;) det ända jag har gjort är typ att badat och ätit och glott på tv  :S mycket mer har jag inte gjort. jo jag ver ute med hunden också :P haha. spännande va ?? ;) men nu tänkte jag faktist kolla om cattis är inne på fb så vi hörs kanske senare :D
Hej då // saga <3
ps. datorn dampar så jag kan inte ladda upp några bilder från den här darotn :( så man får nöja sig med bilder jag redan har laddat upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0