Tjaba Tjena :D

Hejsan!!
Bara så alla är med på det jag kommer inte skriva så mycket men ibland kan det vara skönt med en blogg :D v>
Nu ska jag berätta om mig själv :D


♥——————————♥
♥   FAKTA OM MIG ♥
♥——————————♥————————————————————————————————————————————————
Namn: Saga Maria Annelli Nihlén

Ålder: Jag är snart 14 år gammal

Född: Jag är född den 20 Juli 1997.

Familj:

Mamma Tanja
Pappa Rasmus

Syskonen Noah Isa Tea Loke Emmi

Husdjur: En kanin som heter Tryffel och en hund som heter Solie. Sen har pappa en kanin som heter Snitzel :P

Kompisar: Mina bästa kompisar är Catrine ( cattis ) Frida Tim och Simon. Sen har jag en massa andra kompisar som jag inte orkar skriva ner :p

Min största kärlek : Har ingen tyvär men önskar jag får en i framtiden :D

Vill ni veta mer om mig så får ni gärna fråga :D


hejsvejs //  saga



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0