Sommarskola Dag 2

Hejsan !!!!
Nu ska jag berätta om vad som hände i dag på sommarskolan och självklart om vad som hände efter :D
Dag 2: Jag och ca´ttis åkte in mot Huddinge igen och mötte upp våran lilla fina grupp. Men när vi skulle åka bussen till Södertörnshögskola så gjorde cattis bort sig totalt när vi skulle av :P HON GLÖMMDE VÄSKAN PÅ BUSSEN!!!!
och gissa vem som fick springa efter och stanna den och banka på dörrarna?? jooo jag :P och när vi gick av bussen igen så stod alla och stirrade på oss. så jävla pinsamt!! och cattis gör du om det så kommer jag dööö av skam !!! ;)
Det var dagens misslyckande händelse :P Senare på morgonen så gjorde vi vårat eget slime.
Mitt slime såg ungifär ut så här. men bilden har jag tagit från Google :P
senare lekte vi en lek som heter Maffia :S det var en självklart det konstigaste jag har lekt i hela mitt liv :P
Men efter sommarskolan så blockade jag och cattis körsbär som var jätte goda :D
Men ska dra now Tjjaauuu // Saga♥

Kommentarer
Postat av: cattis <3

Fin blogg du har Saga, kopiera de inläggen du skriver här du uppdaterar du de på vår blogg oxå :-) är jag inte smart? Haha ha det bäst!

Och var du tvungen att skriva att jag glömde min väska på bussen? ;-) haha

2011-06-15 @ 18:43:46
URL: http://miniananaseerna.blogg.se/
Postat av: saga

ja det var jag :P det var det roligast på hela dagen :D

2011-07-01 @ 21:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0