Sommarskola Dag 1

Hejsan!

Nu ska jag berätta lita om vad som har hänt på sommarskolan ( i går ).
DAG 1 : jag och cattis åkte till huddinge för att sen åka till SÖDERTÖRNS HÖGSKOLA!!!
Det är enormt där och man hitter väldigt lätt vilse ( som jag och cattis gjorde ). Men det värkade mysigt där.
Vi gjorde några konstiga lekar som man typ skulle skrika, men jag och cattis pratade med mini bokstäver :P♥
Haha vi fick skrattsjukan hela tiden :P Sen fick vi ha coola namnlappar på oss och jag och cattis satte dom i pannan på oss . Haha. Sen var det typ en kines ( jag vet inte vad man ska skriva. en kille kanske. vill inte låta rasistisk.)
som snackade med oss och hakade upp på någon william ( eller villiam :P ). det var fett störande. senare köpte jag och cattis var sin mjukglass och gissa om vi mådde dåligt efter när vi satt på bussen. Haha cattis mådde så illa att hon var tvungen att lägga sig ner den stackaren :( fast det var nog mest för att hon hade ont i magen :P
NÄR VI KOM HEM FRÅN DAG 1 : Efter sommarskolan gick vi hem till mig för att gå ut med hunden :P men det hade mamma redan gjort ( så snäll som hon e ) och då var vi hemma hos mig istället en liten stund :P Senare gick vi till tåget här i Trångkan och åkte in mot stan ( T-Centaralen ):D Sen gick vi mot MC- Donals och åt med cattis mamma, men på vägen dit så var det en kille som stirrade på cattis med världens blick och senare sa han med värsta bäbisrösten `` Tjenare Catrine !´´.
Och då kom vi på att vi hade namnlapparna kvar i pannan :P haha det var fett roligt. Sen efter maten gick vi på bio :D
Ska skriva om dag 2 om några sekunder :D♥
Tjjaauu så långe // saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0