Varmt!!!

hejsan alla bloggare :D!!!
Ja just nu sitter jag här framför datorn och ska snart ut med hunden :D Men vill inte för att det är för varmt :(  vet inte ens vad jag ska göra hemma hos mormor sen:P kanske fixa till lite på ja jag vet inte hur det stavas men jag tror det stavas alltan. Är inte säket man aja:P Men i alla fall. Det är några ungdommar som sommarjobbar på våran gård och jag tycker nästan synd om dom som måste jobba i den här värmen ;) Vem vet kanske är det jag som jobbar här nästa år :P Mamma är inne i stan och sen ska hon jobba i kväll så jag ville inte vara ensam hemma så jag sticker till mormor :D Käringen behöver vell lite sällskap och hjälp :P neeee bara skoja ;) Men jag kanske sticker och badar senare vem vet. Inte jag :P
Men ska dra nu <3
Tudeluuuuuuuuu // saga <3
Mina 2 älsta systrar Isa och Tea :D ( isa i rosa tea i blått )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0