Torsdag :P

Hejsan :D
Idag eller en så länge har jag bara gjort en massa saker :P
T.E.X  Lagat lunch :P
Diskat
Plåkat undan disk
Lämmnat en klänning
Hängt tvätt
Gjort fint i köket
Och varit ute med sopor och snart blir det mer :P Mamma, Pappa, Isa och Emmi är på något ställe så jag och Noah är ensamma hemma :P Men Tea och Loke är hos dagmamman:D Men jag och Noah ska snart ut med hunden men han ville bara kolla klart på Smallville :P Just det jag har plockat undan lite här och där också :D Ska kanske vara med tIM EFTER MEN VI FÅR SE ;)
Oj råkade visst ha Caps Lock ;) hoppsan haha :D
Men måste vara med cattis snart det var ett tag sen ( om man räknar bort måndagen men endå ). Men jag skriver kanske lite senare i dag. Just det jag måste vara med Frida också det var jätte länge sen :D men jag tror hon e på landet nu så det är ingen ide att ringa nu men aja. Men ska hitta ut med brosan och hunden nu. Noah måste med för det enda han gör är att sitta vid datorn, tv eller ps3.
Men ska dra da <3333
Hej då // saga ♥
Dom här var världens söttaste par förut :D <3333 hoppas ni blir det igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0