shopping dag :D

hejsan<3

idag gick jag upp vid kvart i 10 ( gick inte upp ur sängen förren 10 ) för att göra mig i ordning till klockan 11( men de blev kavrt över 11 ) för att jag skulle åka till farsta med cattis. jag mötte henne på bussen och så åkte vi dit. jag köpte cattis julklapp. jag fick även min klapp från henne.

 julklappen jag fick av cattis :D

hon fick en fin blommring av mig så vi båda blev glada :D sen efter det så skulle hon sovit hos mig men kunde inte så vi kanske ska ta det i morgon. jag köpte även en magtröja,ett linné och en kofta. men sen när jag kommer hem så hittar men en soppsäck fylld med kläder från en tjej som heter Rebecka som jag har fått. jag blev jätte glad och där fanns en massa kläder jag ville ha.

 min fina klädhög med kläderna jag ville ha xD

men nu ska jag göra annat så vi ses ;)



saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0