saftigt saft

just nu sitter jag vid dator och dricker en god saft och kollat på the simpson ;) haha.  cattis sov inte hos mig igåt ( vet inte om jag har skribit de) och hon kommer inte idag heller :( kan du komma imorgon ?? hoppas det annars kommer jag tråka mig ihjäl. syskonen kommer hem till mamma på fredag så du måste komma imorgon<333 nu är det reklam så jag kan skriva lite:P men idag hat jag sms:at med cattis och tjatat på att hon ska komma men nejjj :P men jag förstår, hon ville vara med sina kusiner så det är lugnt :) men jag har inte gjort så mycket idag om jag ska vara ärlig. lämnat isa ( har skrivit om ) och haft en skärm framför mig och varit hemms hos pappa. sen har jag sprungit fram o tillbaka mellan mamma o pappas lägenheter för att lämna, hämta och passa saker.

har inte så mycket att skriva om så jag ska avsluta nu men jag är så snäll så jag bjuder på en bild ;)
hej så länge<33

 bild från teneriffa <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0