nu igen!

ja vet att jag inte har skrivit på öänge men nu har jag faktist en anledning. datorn på mina systrars rum har pajat så jag vet inte om jag kommer kunna ladda upp några bilder på den här datorn men jag ska försöka. det är en anledning till att jag inte har laddat upp flätan som cattis gjode på mig eller semester bilderna. men ska göra mitt bästa. men en sak jag tycker är konstigt är att bilder jag tar med datorn ( datorns webcam) kan jag ladda ner på bloggen men inte dom jag laddar över från kameran. ni fatar nog inte för det gör knappt jag ;)
nu ska jag skriva lite om vad som har hänt den hä veckan :D

Måndag : jag var hos tandis och skulle göra avtryck i en äckligt konstig lera som smakade mint men det var inte mysigt kan jag lova och szen fick jag bita i vax och det var inte heller trevligt.

Tisdag: det var spelturnering i skolan och vi körde en massa konstiga lekar/spel. en av dom var twister och som tur var va det inte jag som skulle slå knut på mig själv ;)

Onsdag: skolavsluting så jävla skönt. vi pysslade och sen åt vi godis och kollade på en skit film. det var bara slutet som var bäst / roligast :)


det var min vecka det men  nu ska jag dra. men ett foto det bjuder jag på ;)






det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0