mupp

haha nu sitter jag framför datorn med halva håret i en kosnig fläta som cattis har gjort( men hon har gått hem till sig nu ) och halva med rakt och utsläppt hår. cattis du måste hjälpa mig med den nye headern har glömt bort hur man gjorde frånb när du fixade min header som jag har nu. hoppas det går att fatta vad jag menar men jaja det får gå som det går :) jag har inte kommit på någom dikt än och jag vet inte vilka låtar jag ska ta till dagens låt. vet att jag har missat men jag har inte haft tid att fixa och hålla på med det. men jag tänkte gå nu och måla den sista nageln med graffiti nu så vi ses snart för jag ska skriva ett inlägg om hur dagen har varit ;)
tjooo så länge // saga <333
känner mig låg när jag lägger ut den här bilden. kollar man noga så kanske man hittar sig själv ( om man gick / går i min klass ) <33 men frida ser man inte för hon ska stå bredvid mig men böjer sig ner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0