Lucia

idag hade vi lucia på skolan i matsalen och själv tyckte jag att det var jätte fint. vi hade levande ljus i händerna och lucian hade det i håret. så fint det var. där stod vi på scenen i matsalen och sjöng in lucian medans jag var rädd för att tända eld på den personen framför mig ;) eller att lucian skulle bränna upp barnen bakom enne. men som tur var hände inget av det och brand alarmet tjöt inte för en gång skull. i början hade jag inget linne ( lucia linne) när vi skulle repa så jag fick ha en vit tröja på mig över mitt vita linne så det såg ut som om jag skulle gå och lägga mig igen. men som tur var så kom cattis mamma med ett linne till mig i sista sekund och fy vad jag blev glad. då slaåå jag i alla fall stå för lågstadiet och se ut som om jag skulle gå och sova. och det var ara jag som inte hade lucia linne så jar lite utstöt om man säger så ;)

nu ska jag fixa och dona lite på datorn så vi ses :)

saga <3



 2 coco tjejer sitter vid en dator. dom sitter där och äter lite kakor<333 ett rim som inte stämde men vi satt vid datorn det var i alla fall sant :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0