kärleken kan göra ont :'(

nu har men fått veta att den personen jag gillar har ett förhållande nu med en tjej och det tycker jag inte om. man har blivit vann efter alla gånger men varje gång mår man lika dåligt och varje gång gör det lika ont. man är alltid nära gråten men man är tillräckligt stark för att hålla tårarna borta. men med tiden så orkar man inte tro på kärleken och man ger nästan upp. den vägen kommer jag ta snart för att jag ät trött på sånt här skit. visst han visste inte att jag gillade honom men ändå. man mår ju inte bättre för det :( men har man en kille innan man går ut 9:an ska man vara glad att man har en kille. och ett bra förhållande. jag har inte haft ett ända riktigt förhållande med nån och det är något jag skulle vilja. visst jag är inte snyggast men jag ser människor som är hur fula som helst och dom har en kille/man. det tycker jag är orättvisst :(

 jaja jag sa ju att jag inte var snyggast ;)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Saga, du kommer hitta din största kärlek i livet någon gång. Glöm Daniel, han är ändå inget för dig, vänta och se så träffar du snart en kille som du faller för och han faller för dig :)<33

Och du är verkligen inte ful!! Du är världens finaste tjej! <33

2011-12-25 @ 14:01:44
URL: http://kortoliten.blogg.se/
Postat av: saga

Naww <3 men där ljög du för du e världens finaste tjej <3<3<3<3<3:):D

2011-12-26 @ 11:00:29
URL: http://mylifeassaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0