jippi!

Jaaaaaaaaaaaaa
Nu har det slutat regna är så jävla glad. kom nyss in med hunden och jag blev så glad när jag kom ut ,för att jag såg att de hade slutat regna! XD
just nu önskar jag att nån skulle vara här och bara vara här till mamma kommer hem i morgon ( hon ska jobba) och hålla mig sällskap. det vore trevligt och jävligt kul fast jag tror att det bli som vanligt fast jag ska plugga lite kanske kolla på en eller två filmer och kanske käka något ( om jag får ) :P
men nu hade jag velat att cattis kanske skulle vara här och lätta upp stämmnignen och hålla mig sällskap. gillar inte riktigt att vara själv sådär, men jag har min `` modiga´´ hund som skyddar mig mot allt ont . host host. ja det skulle jag nästan vilja se , det enda hon typ kan göra är att bita efter dom men vem vet det kanske gömmer sig en smart hund under den dumma:P haha XD
saga<33
min lilla sömntuta<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0