hejsan :D

Är just nu med cattis hemma hos mig och min syster står bredvid mig och kör några trolleri trick för cattis som ser yt att sova just nu :P haha men nu öppnade hon ögonen och snor våra kort här :P nee så dum e hon inte ;) ( ibland)  men idag har jag haft omprov i spanksa och musik så att man inte går och blir underkänd för det är något man helst vill slippa. fast jag är ett halft ig barn men jaja. och idag på musiken och i skolan så störde jag mig jätte mycket på att tim ska kolla på mig och cattis hela tiden. det är så jävla jobbigt så det inte är sant men jaja jag kommer i alla fall inte vara den som bönar och ber för att få komma tillbaka i alla fall:)
men nu ska vi tämka glada tankar och inte på tim då blir man deprimerad och ledsen :P haha
känner mig elak men om man tigger stryck så gör man. är med man i leken får man leken tåla. hahahaha
men tänkte vara lite social med min vänner här och sluta blogga :)
ses snart :) // saga <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om ni ser att jag kollade på er så måste ni ju ha kollat på mig för att veta att jag kollar på er. Har du tänkt på det du???

2011-12-06 @ 20:15:15
Postat av: Catrine

"snark" Tim..!

2011-12-07 @ 16:43:23
URL: http://kortoliten.blogg.se/
Postat av: Cattis

Skriv ditt namn oxå, så töntigt att inte skriva något namn.. -.-

2011-12-07 @ 16:44:08
URL: http://kortoliten.blogg.se/
Postat av: saga

men vem i helvete skriver du kommer vilja ha mig som vän! är det inte lite desperat eller vad ?? O.o

och det är inte vårat fel att du bråkar jämt du får faktist nån gång lära dig att livet inte är en dans på rosor! allt kan inte bli som du vill tim lär dig!

2011-12-07 @ 21:14:34
URL: http://mylifeassaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0