god kväll sverige ! :D

Nu sitter jag här vid datorn och tänker : hur i helvete tänker han! man jaja alla människor lät sig aldrig...
Igår efter att cattis gått hem så skulle jag gå ner till ica och handla mjölk och nötter. när jag är nere så ser jag att det står en kvinna där runt 40-45 och letar efter någon. Så ser hon mig och börjar gå fram till mig och när hon kommer fram till så frågar hon: har du cigg? haha jag var jätte nära på att skratta ihjäl mig men sa nej oh skyndade mig där ifrån. berättade det för cattis idag och hon kunde ju inte sluta garva :P och på lunchen idag så sitter jag och cattis lite så där ensamma vid ett bord och snackar om allt och ingenting och helt från ingenstans så kommer hemkunskaps läraren och sätter sig bredvid cattis. och när hon går för att hämta dricka så säger hon: lista ut vilka proteiner och vitaminer som finns i min mat och går och hämtar sitt vatten. och inte nog med det när hon kommer tillbaka börjar hon snacka om kostcirkeln och proteiner av olika sorter. och sen kommet it-teknikern neil och sätter sig och dom börjar snacka om london och hur lungt det är i sverige och om olja. sen kommer idrottläraren lena och någon annan och sätter sig vid oss så jag och cattis ger upp och går från matsalen:P är man inte lite udda om man sitter med lärarna?? men annars har det inte hänt så mycket idag förutom att jag fick skit dåligt resultat på matte prover och känner att jag vill göra om det :( hoppas det bli innan jullovet :)
men tänkte dra nu så ni får ha en bra kväll nu :)
saga<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0