crazy night <33

hej just nu sitter jag med cattis ( hon sitter bredvid mig o leker med noahs mobil) och bloggar lite ;) vi har haft värsta fota natten så bilder kommer efter de hära inlägget:) haha ni vill inte se dom, ni kommer dööö av skratt och tycka att vi är dom dummaste personerna i världen :P idag har jag ätit kyckling o sallad o cattis Knorr ungersk gulasch soppa :P haha


 vart bara tvungen att ta stor bild;)

hon fick inte i sig den sista tredje delen :P haha hon åt NÄSTAN mat för 3 pers :P haha. vi har oså tagit nya hål i våra öron och cattis har skit ont i sina öron. hon tog 3 nya och jag tog 2 :) glada o trötta flickor .

men det finns inte så mycket att skriva om, men jag ska försöka få med cattis o bada imorgon .om hon har lust vill säga.

hej då o sov gott // saga <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0