bilder från resan <3

nu kommer semester bilder. inga ego bilder dom kommer senare vid alla inlägg ;) bara fina bilder på länderna o hotellen osv.

bilder från sckottland ( hoppas jag skrev rätt :S )

nyss landat ;)
det lysste rosa längst bak i bussen. det såg skit fint ut.
 på hotellet
 en kyrka vi hittade på vår vandring
kolla vilka roliga övergångs knappar dom hade ;P sånna borde vi ha :P


Bilder från Teneriffa <333


då har vi kommit fram och håller på att packa upp
jätte fin utsikt från ballkongen
här e poolen och den var utanför våran dörr. chill<33
gelé inget jag kan rekomendera( stavade jag rätt? hoppas de)
efterrätt? nej jag är bara 14! man fick en sån efter varje gång man ätit men jag gav bort min ;)
 när vi letade efter ett ställe att äta på så hittade vi stranden istället. älskar utsikten. i love it
 härliga liw<3
haha dom kallade jag för annanasträd. haha
titta vad jag lyckades med :D
fina flickan<333
vem är brunast?
fy vilka tjockisar vi e :o
han kommer hem till er om ni inte är snälla ;)




fler bilder kommer för jag orkar inte fixa fler;) ni får ha det mega gött nu <333

saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0