baka baka liten choklad

nu har jag äntligen blivit klar med min spanska choklad ;) skit gott e de och med mjölk ännu godare ! idag har inget speciellt hänt mig men vi har fått reda på lite om vart vi ligger i alla ämnen i skolan och sådär ( betygssnack ). jag och cattis hade det lite sådär njait vid lunchen men senare så skrattade vi åt en massa gammla minnen. det var tider det. saknar dom minnerna så himla mycket. alla konstiga minnen vi haft tillsammans :P haha älskar fortfarande de minnerna från sommarskolan. så jävla kul vi hade det. men det var då det och nu är det nu. måste fixa julklappar känner mig skit lat som inte orkat fixa det. hoppas jag får en smart phone i julklapp ja då blir jag jävligt glad. vill bli av med min nokia från stenåldern:P men nu tänta jag faktist gå och sova så vi hörs i morgon ;)
saga <333
ett gammalt fota på oss älsta för några år sen. vi står och väntar på att majbrassan ska tändas när den redan gjort det. se vad som kan hända när man vänder ryggen mot. och se vad man kan hitta om man kollar bland alla fotomappar i den här datorn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0