Varmt och Sol <3<3<3<3

hejsan!!
Idag är det skinande sol och varmt och så går jag runt i svarta jeans och ett vit linne under en vit shorta :S Då blir det enu varmare ......
igår fick jag mina svarta jeans och jag blev förälskad i dom direkt.  Ja just det min snúva börja försvinna så jag hoppas den är borta på måndag i alla fall. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag men det får blie en ja hemlighet för ja mig. Vi får se vad som händer :D Är nästan lite badsugen men ja vill inte att min snuva ska bli sämre :(
Men jag hoppas något skojigt händer idag i alla fall. Mitt ben gör så himmla ont i bland ( över låret och under midjan ) och jag vet inte varför :S det typ rycker till i mitt ben eller nåt men det gör skit ont.
men ska gå tjjauuu // Saga ♥
Sweet me ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0