HEJ <3

Hejsan !!!
Ledsen att jag inte har skrivit på länge men ja jag har typ inte orkat men ja jag göör det idag :D
Men jag kan berätta om vad som här hänt :D
1. Jag tror jag har slutat gilla Ananasen :P
2. Jag har badat skit mycket
3. Varit med kiompisarna
4. Tältat
mer kommer jag inte ihåg men nu ska jag berätta om gårdagen :D
Jag va med frida hemma hos Albin H. Hennes föreldra var också med :P Vi snackade en massa och hade det skit kul och hans hund zorro är såå jävla gullig så de finns inte :D Sen åt vi chocklad glass ( pudding ) som frida och hennes familj hade gjort :P till det åt vi fruktsallad med kaneln i och det va skit gott. Sen gick vi hem och fridas pappa trillade ner i ett dike. Först stod han där sen var han borta. Hoppas det går bra för honom med foten för det såg ut som om han hade jätte ont :( Sen när vi kom hem så fixade jag och rfida popcorn och te och såg på 2 filmer :P Sen blev det sängen vid typ halv 6 tiden :P
IDAG :
Idag fick jag ett jätte fint armband och ett par örhängen av frida för att hon inte villa ha dom.  jag och frida stack till skogås för att ta hand om min gudmors katt. sen stack vi till T centrum och handlade lite åt fridas mamma . Sen gick vi till bussen så att frida kunde åka hem och jag fick springa hem i regnet. Jag var och handlade nyss och då började det regna igen så jag var skit fin när jag kom hem och efter det så skulla jag ut med hunden. Perfekt :P
Men ska dra nu hej då // saga <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0