Första skolveckan !!

Hejsan!!
Vet att jag inte har skrivit på längde men de e lite svårt att få tag i datorn när andra ska bänka sig där .........
Men nu är sommarlovet tyvär slut och första skolveckan oså :P I tisdags var vi ute med klassen vid vinterviken och badaade och hade foto fight och tim tappade sin plånbok ( självklart ) och vi var fick gå tillbaka och hämta den . Vattnet var ju inte varmt där så jag säger BADA INTE DÄR!!!!!!!!  Jag tim och cattis avslöjade våran skolas hemilghet idag:P Dom har en GETFARM under SKOLAN !!! ( det är vad vi tror.......) Det är där i från dom får sin jätte goda mjöl host. Och idag hade vi våran braiga bild lektion och jag blev inte alls glad över min bild.  Det skulle vara en hand som höll i en sån hära grej som konstnärer har sin målarfärg på och min hand blev orange :O
Men ska gå nu tjjauu // saga <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0